دنیای جدید قاتلین! (قسمت دوم)
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 2590
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

نیوز گیم 2012
بروزترین وبلاگ نقد وبررسی بازی های رایانه ای
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:11 ::  نويسنده : ali

به دلیل وجود چنین چیزهایی مجبور بودیم که تاریخ را به درستی در بازی روایت کنیم. در تبلیغاتی که برای AC II انجام دادیم، ساختمانی را به نمایش درآوردیم، اما در نسخه اصلی بازی آن را حذف کردیم. دلیل هم این بود که نتوانستیم آن را در محیط بازی قرار دهیم. خیلی از بازیکنان متوجه این موضوع شدند و انتقادهای زیادی به ما کردند که چرا این ساختمان مهم در بازی وجود نداشت. من متوجه این موضوع بودم و مردم که درباره اینکه بازی همانند تاریخ دقیق نیست، صحبت می کردند. ما محققان تاریخی در تیم خود داریم که می توانیم در لحظه ای که خواستیم از آن ها سوال کنیم. برای خلق Screenplay بازی نیز یک استاد دانشگاه داریم که من اجازه ندارم اسمی از او ببرم.

او در این قسمت نیز المان های فانتزی ای اضافه کرد که داستان برای یک بازی مناسب باشد. اطلاعات زیاد باعث شدند که دست طراحان بازی باز باشد تا بتوانند چیزهایی خلق کنند که بتوان آن ها را در بازی جا داد." برای اینکه بتوانید پیشاپیش به داستان بازی Assassin’s Creed III سرک بکشید، باید با شخصیت ها و وقایع آن زمان آشنا شوید. به همین دلیل بد نیست فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و کتاب هایی را که در ادامه این مطلب آن ها را معرفی می کنیم را ببینید و مطالعه کنید. این ها یکی از الگوهایی بوده اند که Ubisoft از آن ها برای ساخت ACIII استفاده کرده است. کتاب 1776 اثر دیوید مک کولوگ (David McCullough) که در سال 2005 منتشر شد، اولین آن ها است.

 

این کتاب وقایعی که در سال 1776 رخ داده را روایت می کند. اتفاقاتی که مربوط به زمان های ابتدایی انقلاب آمریکا می شوند. در این کتاب با شخصیت هایی مانند شاه جورج سوم (King George III) و اینکه جورج واشینگتون (George Washington) به چه صورت به ژنرال تبدیل می شود، آشنا می شوید. در این کتاب تصاویر هنری، نقشه ها و نامه های واقعی زیادی وجود دارند که اتفاقات آن زمان را شرح می دهند. عنوان بعدی، فیلم The Last of the Mohicans است که در سال 1992 با کاگردانی مایکل مان (Michael Mann) ساخته شد. زمانی که برای اولین بار شخصیت جدید AC III مشاهده شد، شباهت زیادی به شخصیت اصلی این فیلم داشت.

این فیلم در زمان 1826 رخ می دهد و سرگذشت فردی به نام جیمز فنیمور (James Fenimore) را روایت می کند. این فیلم یک شکارچی را نشان می دهد که به دنبال خانواده اش می گردد و خودش را به یکباره در جنگ میان فرانسوی ها و سرخ پوست ها می بیند. این فیلم رابطه کلونی های انگلیسی، سربازان انگلیسی و... را به خوبی به نمایش درمی آورد. کتاب My Brother Sam Is Dead نیز از جمله منابعی است که می توانید به آن مراجعه کنید. کتابی که در سال 1974 منتشر شد و جیمز لینکولن کالیر (James Lincoln Collier) و کریستوفر کالیر (Christopher Collier) نویسندگان آن بودند. اگر دنبال وقایع تاریخی هستید، باید این کتاب را مطالعه کنید.

این کتاب چالش های کلونی ها در ارتباط با انقلاب آمریکا را به نمایش می گذارد. در این کتاب می توانید درباره خوانده های آن زمان و نحوه زندگی آن ها اطلاعات بدست بیاورید. در AC III قرار است رابطه میان انگلیسی ها و با کلونی های آمریکایی به نمایش دربیاید که این کتاب زمینه خوبی برای آن ایجاد می کند. برنامه تلویزیونی جان آدامز (John Adams) نیز که توسط تام هوپر (Tom Hooper) ساخته شده، از دیگر منابع این بازی است. این برنامه با حضور پل گیاماتی (Paul Giamatti) ساخته شد. این مجموعه در سال 1770 تا 1826 رخ می دهد و سرگذشت جان آدامز را روایت می کند. در این مجموعه با سیاست ها و شکل گیری انقلاب آمریکا مواجه می شوید.

از آنجایی که جان آدامز در بازی AC III حضور دارد، بد نیست این مجموعه را تماشا کنید. کتاب بعدی Benjamin Franklin: An American Life نام دارد که در سال 2003 منتشر شد و والتر آیزکسون (Walter Isaacson) نویسنده آن بود. بنجامین فرانکلین از معدود اشخاصی است که حضور آن در بازی AC III مشخص شده است. او یکی از تأثیرگذارترین اشخاص در شکل گیری انقلاب آمریکا بوده است. در این کتاب با زندگی نامه فرانکلین آشنا خواهید شد و تصاویر واقعی ای را مشاهده خواهید کرد. همچنین کتاب Rise of Rebellion: A Novel of the American Revolution که در سال 2001 منتشر شده و نویسنده آن جف شارا (Jeff Shaara) است نیز با AC III ارتباط های زیادی دارد.

در این کتاب به نبردها و اتفاقات زیادی اشاره شده است. فیلم The Crossing ساخته رابرت هارمون (Robert Harmon) نیز از دیگر منابعی است که باید آن را مشاده کنید. این فیلم مربوط به جرج واشینگتون می شود و برخی از مبارزه های او را به نمایش درمی آورد. فیلم The Patriot به کارگردانی رونالد امریک (Roland Emmerich) نیز از دیگر فیلم هایی است که دیدن آن برای درک بیشتر AC III به شما پیشنهاد می شود. فیلم های دیگری مانند Johnny Tremain محصول سال 1957 و Revolution محصول 1985 نیز مربوط به انقلاب آمریکا می شوند.

کتاب هایی مانند Tories: Fighting for the King in America’s First Civil War به نویسندگی توماس آلن (Thomas B. Allen)، کتاب Founding Brothers: The Revolutionary Generation نوشته جوزف الیس (Joseph J. Ellis) و April Morning به نویسندگی هاوارد فست (Howard Fast) از دیگر مأخذهایی هستند که در ارتباط با انقلاب آمریکا می توان آن ها را مطالعه کرد. در ادامه باید به این موضوع اشاره کرد که مراحل ساخت بازی تنها در Ubisoft Montreal انجام نمی شود. بخش های مختلف بازی توسط استودیوهای مختلف در سرتاسر دنیا ساخته می شوند. استودیوی های متعدد Ubisoft باعث شده تا همه چیز برای اینکه بازی در پاییز راهی بازار شود، آماده شود. باور این موضوع کمی سخت است که Ubisoft در عرض 2 سال Assassin’s Creed III را 3 قرن به جلو ببرد.

مخصوصاً زمانی که سه گانه اتزیو به صورت بسیار شکوه مندی به پایان رسید و با داستان ها، معماهای چند لایه و توطئه های مختلف، بسیاری از بازیکنان را درگیر خودش کرد. در حقیقت Ubisoft مدتی بود که به فکر تغییر سری بازی های Assassin’s Creed افتاده بود، اما داستان اتزیو و خانواده اش آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که نمی شد به راحتی از کنار آن عبور کرد. در واقع Ubisoft چیزی ساخت که برای خودش نیز دردسر درست کرد، اما توانست با موفقیت آن را به پایان برساند. کم و بیش اکثر ما درباره Assassin’s Creed III هیجان زده هستیم. بازی ای که قول داده قهرمان جدیدش و داستانی که پیش روی بازیکنان قرار می دهد با محیط بازی پیش برود و بازیکنان را با نبردهای مهم انقلاب آمریکا آشنا کند.

این موضوعی است که آقای تامی فرانسوا (Tommy Francois) که Director of IP Development کمپانی Ubisoft است، درباره آن بسیار هیجان زده است. او می گوید: "زمانی که شما می خواهید از چیزی که بسیار زیاد به آن خو گرفته اید، دل بکنید، چیزی مانند شخصیت اتزیو، با ترس بزرگی روبرو می شوید و دلتان برای او تنگ می شود. در هر حال ما اتزیو را در یک سه گانه قرار دادیم و اکنون این سری از بازی ها آماده است که با چیزی تازه به مسیر خودش ادامه دهد. مسیری که از 2 سال پیش پایه های آن شکل گرفت و تصمیم گرفته شد که بازی به مسیر جدیدی برود. ما تمام تیم Assassin’s Creed را روی این بازی داریم.

این تیم از زمانی که Prince of Persia: Sands of Time و AC 1 و AC II ساخته شدند، در کنار هم بودند. دلیل اینکه به این موضوع اشاره کردم، این بود که این تیم دانش این کار را دارد و همچنین برای طرفداران نیز مهم است که بدانند چه کسانی بازی را می سازند. ما باید به آن ها نشان بدهیم که برای دقایقی که آن ها در دنیای Assassinها می گذرانند، ارزش قائل هستیم و آن ها را بسیار دوست داریم. چون قرار است دوباره آن ها را به دنیای جدیدی ببریم." این موضوع یک چالش بزرگ برای تمام استودیوهای Ubisoft در سرتاسر دنیا نیز به حساب می آید. افراد زیادی در حال ساخت این بازی هستند که روح اصلی این سری از بازی ها را می شناسند.

بازی به وسیله موتور بازیسازی AnvilNext در حال ساخت است که این امکان را فراهم کرده که طبیعت بیشتری را در بازی مشاهده کنید و بتوانید با محیط ارتباط بیشتری برقرار کنید. همین موضوع است که کانر در طول بازی از طبیعت استفاده زیادی می کند. همچنین این فرصت را هم برای او به وجود می آورد که بتواند با تیراندازی هایش از بین درختان و بوته ها، دشمنان را غافلگیر کند. تا این لحظه وجود شهرهایی مانند نیویورک و بوستون در بازی تأیید شده و در آینده نیز به نظر می رسد که شهرهای دیگری برای بازی معرفی شوند. همچنین جمعیت و NPCهای بیشتری را در بازی مشاهده خواهید کرد که با کانر ارتباط بیشتر و بهتری را برقرار می کنند.

خشونت طبیعت های آمریکا در این بازی به شکل خوبی طراحی شده است. در این بازی با زمستان های مرگباری مواجه می شوید که نمونه ای از آن در تریلر ابتدای بازی به نمایش درآمد. همچنین تغییر فصل ها را در این بازی خواهید داشت و مشاهده می کنید که هر کدام از آن ها چه تأثیری روی بازی می گذارند. در واقع Assassin’s Creed III شخصیت جدیدی به نام زندگی وحشی در طبیعت را پیش روی شما قرار می دهد. فرانسوا می گوید که: "در حال حاضر ما هدف های گیم پلی برای شکارهای مختلف را طراحی کرده ایم که یک شکل کاملاً جدید است و در نسخه های قبلی مانند آن را مشاهده نکرده اید.

چنین سیستمی را در Red Dead Redemption هم مشاهده کرده اید، اما سیستم ما بسیار بهتر از آن شده و بازیکنان تعامل بیشتری با محیط خواهند داشت و سیستم شکار نیز واقعاً خوب از درآمده است." در مورد سیستم شکار بازی، اطلاعات زیادی منتشر نشد، اما سازندگان به یکی از کاربردهای آن اشاره کردند. در بازی می توانید پوست حیواناتی که شکار کرده اید را بفروشید. سیستم مبارزه با کت قرمزهایی که در بازی مشاهده می کنید، با آن چیزی که در زمان مبارزه در نسخه های قبلی دیده اید، متفاوت است. بازی در قرن 18 رخ می دهد و در این زمان تیراندازی کوتاه تر شده است. کت قرمزها می توانند در کمتر از یک دقیقه خودشان را برای تیراندازی دوباره حاضر کنند. به همین دلیل در زمان مبارزه ها باید اهمیت دقیقه ها توجه کنید.

کانر همانند اجدادش دارای طیغه های پنهان است و می تواند از سلاح های زیادی استفاده کند و با محیط نیز ارتباط خوبی برقرار می کند. تپانچه و تبری که در اختیار دارد، باعث میشود که او در مبارزهای نزدیک فوق العاده باشد و استفاده از سلاح های گرم نیز او را در مبارزه های میان برد نیز قوی کرده است. تغییر سیستم آب و هوا و تغییر هوش مصنوعی بازی و شکل حرف زدن دشمنان از قسمت های جالب توجه بازی بود. زندگی شهری به نمایش درآمده در بازی بسیار جالب بود و کاملاً مشخص بود که مردم با کانر ارتباط برقرار می کنند. آقای فرانسوا در صحبت های دیگری به این موضوع اشاره می کند که: "داستان دزموند در Animus به سری بازی های Assassin’s Creed یک حساسیت خاص بخشیده و باعث شده که بازی دارای پیش زمینه و یک سبک گرافیکی خاص باشد.

برای اینکه قسمت های مدرن و یا اینکه دزموند را از بازی حذف کنیم، برنامه ای نداریم. ما رفته رفته دزموند را به یک قهرمان تبدیل می کنیم تا اینکه او بیشتر نقش فرعی داشته باشد. ما از تمام قدرتمان استفاده می کنیم تا با بهتر و بهتر کردن بازی شما را درباره این عنوان هیجان زده کنیم. تا این لحظه داستان دزموند یکی از قسمت های ضعیف این سری از بازی ها بوده و Ubisoft Montreal نیز قصد دارد تا بازیکنان را متقاعد کند که سرگذشت او به کارهای اجدادش وابسته هستند. به همین دلیل داستان کانر را بسیار باورپذیرتر طراحی کرده است. بازی Assassin’s Creed III در تاریخ 31 اکتبر سال 2012 برای Xbox 360 و PS3 عرضه می شود. همچنین تاریخ عرضه نسخه های Wii U و PC این بازی هنوز مشخص نشده است.

منبع:پردیس گیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب